Klik op support in het hoofdnavigatiemenu. Hier kunt u online een vraag stellen aan de supportdesk. Ook treft hier een overzicht van alle praktijkvragen aan. Op de SpotOnMedics Academy, het online kennisplatform, vindt u handleidingen, veelgestelde vragen, instructievideo’s en nog veel meer.
Het SpotOnMedics team staat klaar om uw vragen over de SpotOnMedics producten en instellingen te beantwoorden.
Klik op het headset-icoon in FysioOne. Hier vindt u de tab contact helpdesk. Maak een ticket aan via de link naar Freshdesk.
Bij technische problemen en algemene ondersteuning
Op de SpotOnMedics Academy vindt u onder het hoofdmenu documentatie; veelgestelde vragen, handleidingen en release notes over het gebruik van FysioOne Kwaliteit, Agenda, PatiëntDossier,koppelingen en de financiële diensten.
Snel iets opzoeken of gedetailleerde vraagstukken
Op de SpotOnMedics Academy staan veel video’s die u als praktijkhouder en therapeut kan raadplegen voor eenvoudige en geavanceerde functionaliteiten.
Interactieve hulp aan de hand van YouTube video’s op de Academy
Spreek met een SpotOnMedics helpdesk medewerker en stel uw vraag voor het verkrijgen van een oplossing.
Bij korte urgente vragen
Het terugbel verzoek geeft u de mogelijkheid om uw vraag te stellen en SpotOnMedics neemt contact met u op, op een voor u gewenst moment.
Bij urgente vragen die meer tijd vragen
Het SpotOnMedics Wensenlijst platform is (mede) gevormd door uw collega’s. Voeg uw eigen wens toe, reageer of stem op andere wensen.
Bij ideeën en wensen over onze product- & dienstverlening
Meld u aan op de SpotOnMedics Academy voor een van onze webinars en maak kennis met alle basisbeginselen. Of ga nog een stapje verder en verdiep u in de geavanceerde functies van SpotOnMedics.
Maandelijkse webinars over FysioOne, nieuwe koppelingen, SpotOnMedics Financieel, SpotOnMedics Personeel en management webinars
Wanneer u na de gebruikelijke inrichtingswerkzaamheden nog extra ondersteuning of advies nodig heeft. Bijvoorbeeld bij verdere inrichting van het systeem, extra declaratiebegeleiding of het uitvoeren van een pre-audit en dergelijke.
Bij extra begeleiding of aanvullende advieswerkzaamheden
Bekijk het online kennisplatform en werk nog efficiënter met het All-In-One platform van SpotOnMedics. Elke dag iets te leren. Op naar de praktijk van de toekomst.
Bekijk de academyAls u niet kunt inloggen om uw vraag online via SpotOnMedics te stellen dan kunt u het onderstaande formulier invullen.
Als uw vraag urgent is dan raden wij u aan telefonisch contact met ons op te nemen via ons algemene telefoonnummer 088 6600 800 (keuze 1).
Maandag t/m vrijdag van 08.00 uur – 17.30 uur.
Het Klant Contact Center is op ma t/m vr telefonisch bereikbaar tussen 8.00 en 13.00 uur. Daarna kunt u uw vragen stellen via een ticket in ons ticketsysteem.
Heeft u hulp nodig bij het versturen van uw declaraties of het verwerken van retourinformatie? Neem dan contact op met de declaratie afdeling op 088 6600 800 (keuze 1).
Heeft u een vraag over het financieel service platform, uw boekhouding? Neem dan contact op met uw vaste contactpersoon van Accello via 085 023 23 23 of via mail.
Heeft u een vraag over uw personeels- & salarisadministratie? Neem dan contact op met uw vaste contactpersoon van Accello via 085 023 23 23 of via mail.
Soms kan het handig zijn dat SpotOnMedics even met u mee kijkt op uw scherm om te kijken wat er misgaat? Onze support medewerkers zullen u vragen om een teamviewer sessie te starten. Klikt u hier als u Teamviewer nog niet eerder heeft gedownload of als u een verouderde versie heeft.