Op donderdag 15 november mocht SpotOnMedics een enthousiaste groep accountants uit België verwelkomen. De groep reisde twee dagen door Nederland tijdens de Vlaamse Accountancy Tour, waarbij zij diverse key players uit het werkveld bezochten om tot nieuwe inzichten te komen. Op verzoek van organisator Koen de Herdt (oprichter Accademy.be) vulde SpotOnMedics het middagprogramma over de moderne accountant en het boekhoudkantoor van de toekomst.
Aanwezig vanuit SpotOnMedics waren Frans Rientjes (algemeen directeur), Mariska Waleveld (praktijkadviseur), Debby Dekkers (praktijkadviseur) en Niels Rientjes (klant succes manager). ’s Ochtends mocht het team aansluiten bij de ochtendsessie in Baarn, waar Femke Hogema met de accountants sprak over hoe je een goede winstadviseur kunt zijn voor je klanten. Hoe kun je niet alleen op jaarrekening vlak je klant van dienst zijn, maar ook echt helpen het winstpercentage van de onderneming te verhogen?
Na het ochtendprogramma reisde de groep af naar Amsterdam. Tijdens de lunch trapte SpotOnMedics het middagprogramma af met een korte kennismaking en een introductie van het product- en dienstenpakket. Naast SpotOnMedics FysioOne (EPD software) biedt SpotOnMedics ook een financieel serviceplatform waarmee fysiotherapiepraktijken hun boekhouding kunnen automatiseren en actueel inzicht krijgen in hoe de praktijk ervoor staat. Voor de groep was de gesegmenteerde aanpak van SpotOnMedics interessant. Waarom richt SpotOnMedics zich alleen op de paramedisch specialisten en hoe kun je hiermee strategisch en financieel voordeel behalen? Hoe richt je je back-office in? Hoe voer je je sales en marketing? Welke rol speelt hospitality? Hoe ziet het boekhoudkantoor van de toekomst eruit? Wat bereiken we met extreme klantfocus? Ook het model van Treasy en Wiersema kwam uitgebreid aan bod, waarbij SpotOnMedics inspeelt op 2 peilers: product leadership en customer intimacy.
SpotOnMedics bedankt alle accountants voor de enthousiaste deelname. Ook een woord van dank gaat uit naar de organisatie van Accademy en Connexi.
Geef een antwoord